Müügimudelid internetis

Kuidas liigutada turundusraha kulude realt investeeringute omale? Milline on lihtne ja praktiline harjutus selle jaoks?
12 REAALSET CASE STUDY.

TULU TOOVAD


MÜÜGIMUDELID INTERNETIS

Kuidas neid mõõta ja kokku panna?

raamat
Vaata näidislehti
See materjal on sulle kohustuslik* lugemine, kui vastad kasvõi ühele allpool olevale väitele “jah”.

1. Turunduseelarve meie ettevõttes on piiratud.

2. Me ei tea kanalite lõikes täpselt, kui palju meie turunduskulud raha tagasi toovad.

3. Me ei katseta uusi reklaamikanaleid.

4. Sul on suhtumine, et turundus ja reklaam on kulu, mitte tulu.

* Kohustuslik loomulikult siis, kui sa soovid ettevõtet kasvatada, saada rohkem kliente, rohkem tulu, väiksemat kulu jms hüvist.

Lae see e-raamat alla

Headline

Tagasiside nendelt, kes juba on seda lugenud: