Praktilist lugemist ettevõtjatele ja turundajatele, et saaksidmüüki automatiseerida ning rohkem päringuid ja oste.


Kuidas-intervjueerida-oma-(potentsiaalseid)-kliente-turundusideede-saamiseks

Kuidas intervjueerida oma (potentsiaalseid) kliente turundusideede saamiseks

Sihtgrupi intervjueerimine on siiani üks parimaid viise, kuidas saada kõige parem kontakt nende inimestega, kelle muret sa uue kodulehe ja…

Loe lähemalt
Kodulehe tegemise sammud

Kodulehe tegemiseks vajalikud sammud

Et kodulehte tehtud investeering ennast võimalikult kiiresti ära tasuks, on selle tegemisel vaja läbida kõik olulised sammud. Loe siit, millest alustada.

Loe lähemalt
internetiturunduse sonastik

40+ levinumat veebilehtede ja digiturundajate sõnavaras olevat väljendit lahti seletatuna

Kas oled kunagi mõnel ärikohtumisel või konverentsil ettekannet kuulates avastanud end mõttelt, et oot-oot, millest üldse jutt käib? Mis keerulised väljendid ja lühendid need on: conversion rate, CPC, CPA, SEO, goal, opt-in, meta description jne?

Kliki ja saad väljenditest kiire ülevaate
veebileht turske timo

Aitan sul kokku hoida närvirakke, tunde ja eurosid ehk mis ohud varitsevad sind odava veebilehe juures

Kas oled mõelnud sellele, et odaval veebilehel võib olla su ärile samasugune mõju nagu McDonaldsi einel on su tervisele? Sealne eine ei ole küll kokakunsti tippsaavutus, kuid on söödav, ning mis olulisem – kiire ja odav. Soodsa veebilehe puhul on saiaks ja friikartuliteks odav kujundus (0–50 €), mõned laused sisu ja ongi valmis! Ettevõtja või turundajana mõtled, et jälle on üks mure laualt läinud. Puhas võit! Või kas ikka on?

Kliki ja loe, millised ohud varitsevad