Praktilist lugemist ettevõtjatele ja turundajatele, et saaksidmüüki automatiseerida ning rohkem päringuid ja oste.


internetiturunduse sonastik

40+ levinumat veebilehtede ja digiturundajate sõnavaras olevat väljendit lahti seletatuna

Kas oled kunagi mõnel ärikohtumisel või konverentsil ettekannet kuulates avastanud end mõttelt, et oot-oot, millest üldse jutt käib? Mis keerulised väljendid ja lühendid need on: conversion rate, CPC, CPA, SEO, goal, opt-in, meta description jne?

Kliki ja saad väljenditest kiire ülevaate
veebileht turske timo

Aitan sul kokku hoida närvirakke, tunde ja eurosid ehk mis ohud varitsevad sind odava veebilehe juures

Kas oled mõelnud sellele, et odaval veebilehel võib olla su ärile samasugune mõju nagu McDonaldsi einel on su tervisele? Sealne eine ei ole küll kokakunsti tippsaavutus, kuid on söödav, ning mis olulisem – kiire ja odav. Soodsa veebilehe puhul on saiaks ja friikartuliteks odav kujundus (0–50 €), mõned laused sisu ja ongi valmis! Ettevõtja või turundajana mõtled, et jälle on üks mure laualt läinud. Puhas võit! Või kas ikka on?

Kliki ja loe, millised ohud varitsevad
internetiturunduse tooriistad

27 tasuta ja tasulist tööriista, mis su äri, turundust ja veebilehte paremaks teha aitavad

Ühel teisipäeval ei saanud koopainimene enam aru, kuidas ta ilma kivikirveta üldse midagi tehtud oli saanud. Nii on ka igapäevase äri, turunduse ja veebilehtede juures tööriistu, milleta elu enam ette ei kujuta. Oled sama tundnud?

Avasta enda jaoks uued tööriistad
veebilehele kiiraudit

Tee oma veebilehele kümne küsimusega kiiraudit ja saa aru, kui hea müügimees sul veebis on

Millal sa vaatasid oma veebilehele otsa ja küsisid, kas ja mida saaks paremini? Eile? Eelmisel kuul? Liiga ammu? Tulen sulle appi ja aitan sul hetkeolukorrast ülevaate saamiseks kiirauditi kohe ära teha.

Loe auditi tegemisest pikemalt